.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نسيم اجابت در جان سحرخيزان جاري شد
اين برنامه تلاش مي كند تا جان هاي مشتاق رحمت الهي را از فيض زيارت اهل بيت (ع) در آستانه ي اذان صبح بهره مند سازد و هر سحرگاه فرصت سفر رسانه اي را به حرم اهل بيت (ع) براي مخاطبان فراهم سازد

شمال نيوز: نسيم اجابت ويژه برنامه ي سحرگاهي ماه ميهماني خدا در سيماي قرآن است كه بذر انس و الفت با معارف الهي را در پهندشت جان و دل مؤمنين و اهالي رمضان پراكنده است .
به گزارش شمال نيوز، مجري برنامه ي نسيم اجابت سید کمال هاشم زاده با بكارگيري توانمندي هاي صوتي ، تصويري و انديشه اي خود تلاش مي كند تا با نگاهي به زندگاني معصومين (ع) و شرح و بسط گفتار و نوشتار حضرت علي (ع) در نهج البلاغه ، به عنوان منبع تعالي بخش انسان به سوي تكامل ، دركي از معارف اسلامي را در ذهن و دل و جان مخاطب ايجاد كند .

بر اساس اين گزارش، بازخواني كلام امير مؤمنان ، امام علي (ع) ، از ميان خطبه ها و نامه ها و حكمت هاي نهج البلاغه با انتخاب هوشمندانه و شرح و قرائت نيايش هاي صحيفه ي سجاديه متناسب با حال سحرگاهي مخاطبان و مرور معرفت آميز سيره ي نبي اكرم (ص) و اهل بيت (ع) با تدبير مجري برنامه از جمله ويژگي هاي قابل اعتنا در اين برنامه به شمار مي آيد .
از بخش هاي اثرگذار برنامه ي نسيم اجابت مي توان به بخش ويژه ي (من امروز متولد شدم) اشاره كرد كه به عنوان بخش توليدي معرفي شهيد هر روز ماه به همراه معرفي و بازخواني كتاب هاي حوزه ي ادبيات پايداري توسط مجري برنامه ، سحرخيزان رمضان را متوجه آناني مي سازد كه در سال هاي ايثار و شهادت حماسه اي از جنس دل آفريدند و معنويت جاري در جامعه ي امروز مرهون جانفشاني آنان است .
دكور آئيني و لوكيشن بيرون از استوديو شامل محوطه ي وسيع و مشجر و آب نما هاي زيبا و چشم نواز نيز تصاوير بهجت آفرين و روح افزا و خوشايندي را در نسيم اجابت روبروي ديد اهل سحر گذاشته است .

برنامه ي نسيم اجابت با ايجاد ريتم مناسب در بخش ها و اجزاي مختلف ساختار برنامه و جذابيت هاي رسانه اي در توليدات و محصولات قرآني و معارفي ، برقراري ارتباط مستقيم تصويري با اماكن زيارتي ، گفتگوي صميمانه و محبت آميز مجري برنامه با كارشناسان معارفي در ارتباط تلفني و شرح مباحثي از قبيل توبه ، راه هاي جلب رضايت خدا و فرصت هاي ماه رمضان و نيز دعوت از مردم براي مشاركت در بخش هاي محتوايي توانسته است جايگاه قابل توجهي را در نگاه مخاطبان رسانه ي ملي ايجاد كند .
مهندسي پيام و مديريت محتواي بخش هاي زنده و ايجاد رابطه ي طولي بين اجزاي توليدي و روح جاري در اجراي مجري برنامه ي نسيم اجابت ، تجربه ي نويي را در رسانه ي سيما به نمايش گزارده است . تجربه اي كه اميد است همچنان به شيريني عبادت در كام جان مخاطبانش بيانجامد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mona ghanbarzadeh 12 مرداد 1392
سلام ازنظر من بخاطرمجری بسارتوانمند این برنامه می باشد که اینقدر مخاطب زیادی دارد
نا شناس 12 مرداد 1393
برنامه های شبکه قران اصولا کم مخاطبنداین برنامه هم از این قضیه مستثنی نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.